януари 30, 2024Автор: Борислав Дончев
Прецизно тунингована SEO стратегия за 39% увеличение в трафика на Tuning-World.bg
Прецизно тунингована SEO стратегия за 39% увеличение в трафика на Tuning-World.bg
В тази успешна история ще ви представим постигнатите успехи по работата по SEO оптимизацията на бранда Tuning World Bulgaria.
Tuning World Bulgaria са професионалисти в сферата на авто тунинга и продажбата на авточасти, които от години работят усилено за автомобилите на авто ентусиасти. Те са едни от водещите дистрибутори в България в нишата.
Основна цел на бизнеса: увеличение на трафик и продажби през активни търговски сезони.
Основна цел на MAX Digital: да проведем цялостен технически одит и анализ на представянето, за да установим пропуските в текущата SEO стратегия, ръководена от друга агенция.
След това преминахме към планирането и разработването на нова SEO стратегия, която да постигне желаните резултати – 20% ръст в активен търговски сезон.
Клиент
Ивайло Шарков
Уеб-сайт
Tuning-World.bg
Вид на бизнеса
Бранд за тунинг авточасти
Анализиран период
Октомври 2022 - Януари 2023
vs
Октомври 2023 - Януари 2024
vs
Октомври 2023 - Януари 2024
Използвана услуга:
Какво постигнхаме?
39% Ръст в трафика за периода „Октомври 2023 – Януари 2024“ спрямо предходна година.
Или с други думи: 4500 повече посетители в рамките на 4 месеца в сравнение със същия период през миналата година
Забелязва се и 62% ръст в импресиите за същия период, което е ясен сигнал, че сме преизпълнили заложените цели.
Анализ и оценка на текущо състояние
Проведохме пълен анализ на работата по Tuning-world.bg до момента и анализирахме подадените данни от клиента за извършената работа от друг екип. Установихме множество пропуски при:
- Достъпността и обхождането на по-дълбоки страници в структурата на уебсайта;
- Основни технически грешки при формирането на SEF и Canonical URL адреси;
- Неоптимизирани мета тагове, текстове и H-структури или ако са били оптимизирани, то със сигурност не са направени на база анализ на търсенията на потребителите;
- Проблеми в скоростта на зареждане на уебсайта;
- Други технически казуси свързани с наличие на счупени връзки и редиректи.
Какво открихме?
С помощта на Google Search Console и данни от клиента открихме, че към уебсайта сочат над 30 домейни, които са нискокачествени класации и каталози, които по-скоро вредят.
Проведохме консултация с програмистите по сайта и след като обяснихме вредите, които оказват влияние на представянето на проекта, те ни оказаха пълно техническо съдействие за отстраняването им.
Какви действия предприехме?
С пълното съдействие и техническа намеса на програмния отдел успяхме бързо да отстраним няколко технически казуса, които възпрепятстваха коректното обхождане и индексиране в уебсайта:
- Настроихме коректно формиране на Canonical URL адрес при всички страници в уебсайта, включително странициране.
- Ограничихме ненужни страници чрез Meta Tag „noindex“, които бяха стотици.
- Отстранихме вреди нанесени от хакерски атаки, които в резултат наляха огромен брой спам коментари под продуктите.
- Изтрихме над 200 статии с линкове от казина, пиратство и сайтове за възрастни, които бяха публикувани в резултат от хакерска атака.
- Настроихме нова система за сигурност и мигрирахме уебсайта от споделен хостинг към собствен VPS сървър и CloudFlare, което се отрази благоприятно на скоростта на уебсайта.
- Коригирахме директивите в Robots.txt и HTTP Header-ите, които сървърът отговаря при заявка.
Когато поехме работата по Tuning-World.bg, се натъкнах на наистина много сериозни пропуски. Основният проблем бяха честите хакерски атаки, характерни за WordPress, особено след като някой беше правил Link Building от спам сайтове.
Казуса разрешихме чрез по-сериозна Security настройка и преминаване към VPS и Cloudflare. С това действие не само спряхме атаките, но и ускорихме скоростта на зареждане на уебсайта с 5-6 секунди по-малко!
Борислав Дончев | SEO Expert
Междувременно предприехме пълна ре-оптимизация на всички текстове, мета тагове, описания и H заглавия в уебсайта. Сайтът разполага с много страници и за целта използвахме Google Search Console и по извлечените данни приоритизирахме:
- Категории с най-много трафик.
- Продукти с най-много трафик.
- Информационни страници и блог публикации с трафик.
- Останалите категории.
- Останалите продукти с трафик.
- Всичко останало.
Важно е да уточним, че пропуските бяха огромни и до ден днешен продължаваме да подобряваме текстове и тагове в уебсайта.
Други важни задачи, които реализирахме бяха:
- Увеличихме броя на продукти на всяка страница;
- Премахнахме връзки към външни уебсайтове;
- Допълнително оптимизирахме изображенията в уебсайта;
- Извършихме настройки в кеширащите модули, което доведе до още по-добра скорост на зареждане;
- Изчистихме голям брой вътрешни грешки и редиректи;
- Създадохме и имплементирахме формули за мета данни, за да избегнем дублирано съдържание;
- Оптимизирахме Crawling бюджета;
- Разрешихме казуси със съдържание, което Google отказваше да индексира.
Ясно се виждат подобренията в индексирането на продуктите и подкатегориите след отстраняването на сериозни технически проблеми.
Реализирането им доведе до по-бърз уебсайт и по-голям Crawling бюджет.
Какво постигнахме за Tuning-World.bg?
39% Ръст в кликовете при първоначална цел 20%
Ускорено зареждане на уебсайта
По-голям бюджет за обхождане на ресурси
Партньорство и доверие към MAX Digital
Екип по проекта
Борислав Дончев
Head of SEO & Development
Мартин Гочев
Client Manager & Head of Sales
Нанси Митова
SEO Specialist
Отзив за работата на MAX Digital от Ивайло Шарков
Работя с MAX Digital от края на 2022 година по SEO оптимизацията и развитието на електронния и физическия ми бизнес Tuning World. От скоро доверих изцяло и управлението на платените ми кампании в Google Ads и Meta на тях.
Много съм доволен от съвместната ни работа, получавам повече поръчки и е видно от анализите, които получавам ежемесечно, че вървим в правата посока. Почти всяко бизнес решение консултирам с екипа по проекта ми и винаги ми помагат с ценна информация, съвети и анализ.
Ивайло Шарков | Собственик на Tuning-World.bg
август 29, 2023Автор: Борислав Дончев
Под обектива: Трансформацията на уебсайт за фотография
Под обектива: Трансформацията на уебсайт за фотография
Фотосесии София е комфортно студио в сърцето на гр. София, което запечатва мигове вече над 10 години.
Основна цел на бизнеса: разрешаване на технически казус, който възпрепятстваше коректното обхождане на изображения от Google Bot.
Вторична цел на бизнеса: преминаване към по-съвременна визия с повече възможности.
Основни цели на MAX Digital:
- Да направи чисто нов уебсайт на клиента, който отговаря на основни SEO и WEB принципи.
- Да разреши казуса с текущата тема, която не описваше изображенията по коректен технически начин.
- Да мигрира старото съдържание и URL адреси, за да няма спад в трафика на проекта.
Клиент
Photosesii-sofia.com
Вид на бизнеса
Уебсайт за фотографски услуги
Уеб-сайт
Photosesii-sofia.com
Какво направихме
Какво направихме?
До момента уебсайта работеше на CMS WordPress с тема, която не е била добре проверена при закупуването й. Бяха инсталирани много плъгини, които повечето препокриваха функционалите си, бяха неактивни или бяха активни, но не се използваха на Live версията.
Започнахме отначало. Инсталирахме чисто нов WordPress с последна версия и избрахме тема, която да отговори на всички технически изисквания на агенцията и на желанията на клиента.
Прехвърлихме всичката необходима информация:
- страници
- текст
- структури
- изображения
- портфолио
Разработихме красива структура за услугите, които се предлагат в уебсайта. Изцяло преработихме текущата структура и заложихме на:
- Красива начална снимка, която е тематична за страницата.
- Грабващо вниманието заглавие.
- Кратко описание в 2 параграфа за конкретната услуга.
- Уникални предимства на фотографията
В текстовете запазихме „личния“ фактор, но ги направихме по-четими и полезни за потребителите. Позиционирахме ги на ключови места.
Разработихме модерна, лесна и удобна форма за преглед на цените на отделните пакети и услуги.
Целта: подобрение в информираността и улеснение на потребителите.
Обединихме страниците „Портфолио“ със страниците „Услуга“, защото след подробен анализ установихме, че се канибализират помежду си и пречи на класирането в Google.
За още по-добър UX имплементирахме блок, който обяснява процеса по протичането на фотосесията с текст и изображения.
Заложили сме добре изглеждаща Call-To-Action форма с бутон за извикване на Pop-Up на ключови места в уебсайта.
Настроена е да излиза при определени действия на потребителя.
Изброили сме видовете услуги, които предлага клиентът със стандартен блок – разделен на две и запълнен с изображение и текст.
Допълнително е оформена, за да подхожда на UX на уебсайта. Използваме я за изброяване на услуги по основни типове страници.
Настроихме Pop-up форма за насрочване на час за фотосесия, който да е удобен и добре изглеждащ. С това улесняваме клиента, като спестяваме 1 уточняващо телефонно обаждане до крайния потребител.
Какво още направихме:
- Мигрирахме старото съдържание в новия уебсайт.
- Пренаписахме голяма част от текстовете.
- Заложихме на модерна визия за уебсайт за услуги и добър UX.
- Настроихме добре подредена мобилна версия.
- Направихме основна SEO оптимизация на уебсайта.
- Мигрирахме всички кодове за отчитане.
- Настроихме Google Analytics 4.
- Създадохме нови SEO Friendly URL адреси на страниците.
- Настроихме 301 редиректи към новите URL адреси.
- Оптимизирахме представянето на уебсайта, като конвертирахме всички изображения в SVG и WebP.
юли 4, 2023Автор: Борислав Дончев
Нова визия и миграция на Zabavni-Stikeri.com
Нова визия и миграция на Zabavni-Stikeri.com
Zabavni-Stikeri.com е интересен бранд на семейна компания с над 12 години опит в дизайна и печата.
Основна цел на бизнеса: преминаване към по-съвременна визия с повече възможности.
Основни цели на MAX Digital:
- Да запази всички клиенти, продажби и продукти на текущия уебсайт.
- Да направи чисто нов уебсайт на клиента, който отговаря на основни SEO и WEB принципи.
- Да мигрира старото съдържание и URL адреси, за да няма спад в трафика на проекта.
Клиент
Zabavni-Stikeri.com
Вид на бизнеса
Онлайн магазин за стикери и фототапети
Уеб-сайт
Zabavni-Stikeri.com
Какво направихме
Какво направихме?
Препработихме изцяло текущия уебсайт, който беше на CMS WordPress и онлайн магазин на Woocommerce. Избрахме нова тема и я инсталирахме. След леки преработки по нея тя беше готова за пълнене със съдържание.
Прехвърлихме всичката необходима информация:
- страници
- текст
- структури
- изображения
- продукти и категории
По желание на клиента, разработихме продуктите с опции за вариации по размери, които да се лесни и удобни за потребителите. Могат да бъдат въведени всички възможни атрибути за вариации при необходимост.
Подобрихме изживяването, като изкарахме филтри за:
- категории
- избор по цена
- сортиране и подредба
- сортиране по теми
Заложихме на модерна, лесна и удобна форма за преглед на продуктите.
Целта: увеличаване на приходите и повишаване на средна стойност на поръчките.
Заложихме на класическа рецепта за удобен процес по чекаут. Сменихме основния хедър, за да не разсейва потребителите.
Опростихме формата за поръчки в 3 основни стъпки, които се попълват за под 50 секунди.
Какво още направихме:
- Мигрирахме старото съдържание в новия уебсайт.
- Заложихме на модерна визия за електронен магазин.
- Настроихме добре подредена мобилна версия.
- Направихме основна SEO оптимизация на уебсайта.
- Мигрирахме всички кодове за отчитане.
- Настроихме Google Analytics 4 и конфигурирахме стария Analytics да работи успоредно с новия.
- Създадохме нови SEO Friendly URL адреси на страниците.
- Настроихме 301 редиректи към новите URL адреси.
- Разработихме и имплементирахме подобрена форма за събиране на отзиви по критерии и с прикачване на изображения.
май 10, 2023Автор: admin
Редизайн на онлайн магазин Melina.bg
Редизайн на онлайн магазин Melina.bg
Melina.bg е модерен бранд, продаващ дамско бельо, аксесоари, козметика и парфюми.
Основна цел на бизнеса: преминаване от ограничаващо SaaS решение към CMS система, позволяваща повече свобода за развитие на бизнеса.
Основни цели на MAX Digital:
- Да направи чисто нов уебсайт на клиента, който отговаря на основни SEO и WEB принципи.
- Да мигрира старото съдържание и URL адреси, за да няма спад в трафика на проекта.
- Да мигрира продуктите продуктите самостоятелно, понеже настоящата система не разполагаше с опция за ръчен Export от клиент.
Клиент
Melina.bg
Вид на бизнеса
Онлайн магазин за дамска мода
Уеб-сайт
Melina.bg
Какво направихме
Какво направихме?
Разработихме изцяло нов сайт с основен CMS WordPress и онлайн магазин на Woocommerce.
Прехвърлихме всичката необходима информация:
- страници
- текст
- структури
- изображения
Допълнително извлякохме URL адреси на продукти, чрез които получихме всичката необходима информация, използвайки Xpath и Screaming Frog, необходима да се формира CSV файл за експорт. Такива данни бяха: име, описание, SKU, линк към изображение и друга важна информация.
По желание на клиента, разработихме продуктите с опции за вариации по цветове и размери, които да се лесни и удобни за потребителите.
Заложихме на модерна, лесна и удобна форма за преглед на продуктите.
Целта: увеличаване на приходите и повишаване на средна стойност на поръчките.
Заложихме на класическа рецепта за удобен процес по чекаут. Сменихме основния хедър, за да не разсейва потребителите.
Опростихме формата за поръчки в 3 основни стъпки, които се попълват за под 30 секунди.
Какво още направихме:
- Мигрирахме старото съдържание в новия уебсайт.
- Заложихме на модерна визия за електронен магазин за бельо.
- Настроихме добре подредена мобилна версия.
- Направихме основна SEO оптимизация на уебсайта.
- Мигрирахме всички кодове за отчитане.
- Настроихме Google Analytics 4 и настроихме старият Analytics да работи успоредно с новия.
- Създадохме нови SEO Friendly URL адреси на страниците.
- Настроихме 301 редиректи към новите URL адреси.
май 6, 2023Автор: admin
Номер 1 в Glovo: Как еректират приходите на еротичен магазин в Глово
Номер 1 в Glovo: Как еректират приходите на еротичен магазин в Глово
Катерина 7 ООД е фирма от София, която стои зад един от водещите еротични магазини в България.
Основни цели на бизнеса: цялостно подобрение на представянето на магазина в платформата на Glovo. Към момента на влизане в работа оборотите бяха излючително ниски.
Основни цели на MAX Digital:
- Да коригира изцяло структурата на магазина в платформата
- Да ограничи продуктовия асортимент, който се предлага в платформата
- Да създаде филтри за up-sale продкти
- Да отстрани технически неизрядности с визуализациите на продукти
Клиент
Sex Shop Cleopatra
Вид на бизнеса
Еротичен магазин
Уеб-сайт
Cleopatra.bg
Какво направихме
Какво направихме?
Най-голямата трудност, пред която бяхме изправени, беше да измислим как еротичен магазин ще потръгне в платформа като Glovo, която се използва основно от заведения за хранен и супермаркети.
Започнахме с цялостна корекция на структурата на магазина. На този етап основните категории бяха по типове продукти „вибратори“, „лубриканти“, „хапчета за възбуждане“ и т.н.
Обединихме основната структура по 4 групи продукти, а именно:
- Еротични играчки
- Еротична Аптека
- Бельо
- Игри и подаръци
От там дефинирахме подкатегории по тип продукти и в тях направихме визуално разделение за конкретното приложение.
Например:
- Секс Аптека -> Възбуждане -> За мъже / За жени / Unisex / Феромони за мъже / Феромони за жени
Освен това коригирахме продуктовия асортимент, който се предлагаше от магазина, в посока улеснение за потребителите.
Въведохме много нови продукти и на всички тях променихме изображенията, за да са ясно видими продуктите за потребителите.
Извършихме дребни корекции по имената на продуктите.
Въведохме нови шаблони за продуктови описания, които повлияха положително, защото много от потребителите не знаеха какво купуват, с какви размери и какви функции.
Най-важните атрибути, на които трябваше да се обърне внимание бяха:
- размер
- материал
- режими на работа
- водоустойчивост
- батерии/презареждане
- друго, според продукта
Освен всичко това, сменихме темата на магазина с по-подходяща и отстранихме доста бъгове, които премахваха продуктовите изображения. Това постигнахме с активна комуникация с представител на Glovo.
В опит да повишим средната стойност на поръчката и да дадем приоритет на консумативи, които са с марката на клиента, създадохме Up-Sale стратегия, която подсказва на потребителите за допълнителни продукти, които са необходими.
Оптимизацията се случи за период от 31 календарни дни.
Екипът на MAX Digital представя резултатите, възникнали от оптимизацията на този магазин.
Ръст в общия приход, който е генериран през платформата на Glovo с 82.06% при сравнение на 90 дни спрямо предходни 90 дни.
Ръст в средна стойност на поръчките с 15.15%, спрямо същия период. Ръст с почти 1% в Conversion Rate, при стандарт 2%.
Ръст в поръчките с цели 58.1%! От 105 на 166 за измервания период.
Ръст в общите клиенти с 67.44%, от тях 135 нови и 9 върнали се.
За период от 90 дни бизнесът е получил 41 позитивни отзива.
Освен това присъства в блока „Best of Sofia“ и е единственият обект там, който не е ресторант!
юли 10, 2021Автор: admin
Супер счетоводител: Редизайн на фирмен уебсайт на счетоводна кантора Geco.bg
Супер счетоводител: Редизайн на фирмен уебсайт на счетоводна кантора Geco.bg
Гери Консулт ООД е фирма от Добрич, която предлага счетоводни и консултантски услуги.
Основни цели на бизнеса: цялостно дигитално модернизиране и преминаване към WordPress от Custom платформа, която е изключително бедна от към функционалности и удобно управление.
Основни цели на MAX Digital:
- Да направи чисто нов уебсайт на клиента, който отговаря на основни SEO и WEB принципи.
- Да мигрира старото съдържание и URL адреси, за да няма спад в трафика на проекта.
Клиент
Гери Консулт ООД
Вид на бизнеса
Счетоводна кантора
Уеб-сайт
Geco.bg
Какво направихме
Какво направихме?
Още от самото начало беше ясно, че старият сайт няма как да бъде спасен. Системата за управление на съдържанието беше, както се изрази Head of Web Development, бойно поле след бомба.
Напълно ясно беше, че е наложителна миграция към по-популярен CMS. За целите на Geco.bg избрахме WordPress.
Клиентът цялостно се довери на MAX Digital за избор на визия и настройка на основните визуални елементи.
Заложихме на модерни и семпли елементи, които да представят основните услуги на бизнеса.
По желание на клиента настроихме лесна и удобна контактна форма с Pop-up активация.
Целта: бързо и лесно събиране на контакти на заинтересовани потребители
Настроихме тези Pop-up елементи да се появяват единствено при определени условия и на конкретни страници, за да не се налага потребителите да ги затварят преди да са се информирали и да рискуваме да изгубим потребител.
Поставихме призиви за действие на ключови места в целия уебсайт.
За всяка страница те се различават, за да избегнем повтаряемост и да обхванем максимално много от болките на потребителите.
Какво още направихме:
- Мигрирахме старото съдържание в новия уебсайт.
- Заложихме подредена и добре изглеждаща визия за блога.
- Създадохме красива и добре подредена страница за „Често задавани въпроси“, които целят да елеминират „кухите“ запитвания с цел информиране.
- Направихме основна SEO оптимизация на уебсайта.
- Мигрирахме всички кодове за отчитане.
- Настроихме Google Analytics 4 и настроихме старият Analytics да работи успоредно с новия.
- Създадохме нови SEO Friendly URL адреси на страниците.
- Настроихме 301 редиректи към новите URL адреси.
- Интегрирахме всички локации на бизнеса в страницата за контакти.
- Интегрирахме отзивите от Google Business Profile локациите на бизнеса.
Изработката на проекта стартира на 08.02.2023 със заложена крайна дата 20.03.2023.
Екипът на MAX Digital приключи работата по проекта още на 03.03.2023 – 17 дни преди уговорения краен срок.
Миграцията се реализира в следващите 3 дни.
Отзив на клиента
Работих с MAX Digital по редизайна и местенето на уебсайта ни към WordPress. Впечатлен съм от личното отношение към мен, професионализмът и бързината, с която подходиха, в този етап на бизнеса ми. След това сключихме договор за SEO обслужване на месечен абонамент, където има добри резултати. Оптимизираха Google Ads акаунта и рекламите ми. Препоръчвам MAX Digital - партньорството ни е много успешно.
Георги Янакиев
Собственик на Geco.bg