Номер 1 в Glovo: Как еректират приходите на еротичен магазин в Глово
Катерина 7 ООД е фирма от София, която стои зад един от водещите еротични магазини в България.
Основни цели на бизнеса: цялостно подобрение на представянето на магазина в платформата на Glovo. Към момента на влизане в работа оборотите бяха излючително ниски.
Основни цели на MAX Digital:
- Да коригира изцяло структурата на магазина в платформата
- Да ограничи продуктовия асортимент, който се предлага в платформата
- Да създаде филтри за up-sale продкти
- Да отстрани технически неизрядности с визуализациите на продукти
Какво направихме?
Най-голямата трудност, пред която бяхме изправени, беше да измислим как еротичен магазин ще потръгне в платформа като Glovo, която се използва основно от заведения за хранен и супермаркети.
Започнахме с цялостна корекция на структурата на магазина. На този етап основните категории бяха по типове продукти “вибратори”, “лубриканти”, “хапчета за възбуждане” и т.н.
Обединихме основната структура по 4 групи продукти, а именно:
- Еротични играчки
- Еротична Аптека
- Бельо
- Игри и подаръци
От там дефинирахме подкатегории по тип продукти и в тях направихме визуално разделение за конкретното приложение.
Например:
- Секс Аптека -> Възбуждане -> За мъже / За жени / Unisex / Феромони за мъже / Феромони за жени
Освен това коригирахме продуктовия асортимент, който се предлагаше от магазина, в посока улеснение за потребителите.
Въведохме много нови продукти и на всички тях променихме изображенията, за да са ясно видими продуктите за потребителите.
Извършихме дребни корекции по имената на продуктите.
Въведохме нови шаблони за продуктови описания, които повлияха положително, защото много от потребителите не знаеха какво купуват, с какви размери и какви функции.
Най-важните атрибути, на които трябваше да се обърне внимание бяха:
- размер
- материал
- режими на работа
- водоустойчивост
- батерии/презареждане
- друго, според продукта
Освен всичко това, сменихме темата на магазина с по-подходяща и отстранихме доста бъгове, които премахваха продуктовите изображения. Това постигнахме с активна комуникация с представител на Glovo.
В опит да повишим средната стойност на поръчката и да дадем приоритет на консумативи, които са с марката на клиента, създадохме Up-Sale стратегия, която подсказва на потребителите за допълнителни продукти, които са необходими.
Оптимизацията се случи за период от 31 календарни дни.
Екипът на MAX Digital представя резултатите, възникнали от оптимизацията на този магазин.
Ръст в общия приход, който е генериран през платформата на Glovo с 82.06% при сравнение на 90 дни спрямо предходни 90 дни.
Ръст в средна стойност на поръчките с 15.15%, спрямо същия период. Ръст с почти 1% в Conversion Rate, при стандарт 2%.
Ръст в поръчките с цели 58.1%! От 105 на 166 за измервания период.
Ръст в общите клиенти с 67.44%, от тях 135 нови и 9 върнали се.
За период от 90 дни бизнесът е получил 41 позитивни отзива.
Освен това присъства в блока “Best of Sofia” и е единственият обект там, който не е ресторант!